IEC Portal de publicacions > Revistes científiques

Cerca ràpida
Cerca ràpida per   Ajuda
  Llistat d'articles Registres 1 a 7 (7 registres en total)  

Els Escenaris de l'educació i de la pedagogia

 

Descripció física: P. 199-213

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur

 

Descripció física: P. 19-31

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia [recurs electrònic]

Citació Bibliogràfica / Resum

   

Joan Triadú o la pedagogia vertebradora

 

Descripció física: P. 111-113

Títol de la col·lecció periòdica: Revista Catalana de Ciències Socials=Catalan Social Sciences Review [Recurs electrònic]

Citació Bibliogràfica

   

Joan Triadú or the core pedagogy

 

Descripció física: P. 225

Títol de la col·lecció periòdica: Revista Catalana de Ciències Socials=Catalan Social Sciences Review [Recurs electrònic]

Citació Bibliogràfica

   

Jordi Monés i l’estudi dels corrents educatius

 

Descripció física: P. 95-104

Títol de la col·lecció periòdica: Educació i Història : Revista d'Història de l'Educació

Citació Bibliogràfica

   

L'Activisme racionalista a Osona a la primera dècada del segle XX

 

Descripció física: P. 101-105

Títol de la col·lecció periòdica: Educació i Història : Revista d'Història de l'Educació

Citació Bibliogràfica

   

Referents per a una nova escola democràtica. La influència de la pedagogia italiana en els col·lectius de mestres durant la transició política a Catalunya i a Espanya

 

Descripció física: P.149-175

Títol de la col·lecció periòdica: Educació i Història : Revista d'Història de l'Educació

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract / Resumen

   
Pàgina 1 de 1  
   Primera Anterior
Anar a la pàgina:
Següent Última
-

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.